پیام تسلیت

دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری بروجرد در آستانه اربعین حسینی شاهد از دست دادن یکی از بهترین دانش آموزان دوره اول این آموزشگاه، محمدصادق کاوند ، بود. دانش آموزی تلاشگر ،مؤدب، با خلاق و با استعداد.

این عزیز به همراه پدر و برادران  گرامی اش در سالروز اربعین حسینی در جوار هم ، در دل خاک آرمیدند و غمی جانکاه را بر دل خانواده و دوستان نهادند. این  مصیبت بزرگ را به بازماندگان ، همکلاسی ها و معلمان این دانش آموز سفر کرده ، تسلیت عرض می نماییم.

روحشان شاد. جهت شادی روح این عزیزان ، بخوانید فاتحه با صلوات.


نقالی نبرد رستم و دیو سپید

دانش آموزان گرامی می توانند فایل تصویری نقالی نبرد رستم و دیو سپید را از لینک زیر دریافت کنند.


دریافت

برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علوم ومعارف اسلامی شهید مطهری در مراسم سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز ، شرکت کردند.برای دیدن تصاویر می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

ادامه مطلب ...

عزاداری دهه اول- دانش آموزان دوره دوم

در دهه اول محرم با کمک و همیاری دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علوم و معارف اسلامی شهید مطهری بروجرد، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با شکوه و عظم در محل نمازخانه این دبیرستان برگزار شد. می توانید تصاویر مربوط به این مراسمات را در زیر مشاهده کنید.



 
ادامه مطلب ...

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی(دوره اول)

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان علوم ومعارف اسلامی شهید مطهری(دوره اول) امروز(3/8/95) با حضور گسترده دانش آموزان برگزار شد. تصاویر آن در زیر خواهد آمد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر  و وضوح بهتر بر روی آنها کلیک کنید 

         

         

 

ادامه مطلب ...

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی(دوره دوم)

انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان علوم ومعارف اسلامی شهید مطهری(دوره دوم) امروز(3/8/95) با حضور گسترده دانش آموزان برگزار شد. تصاویر آن در زیر خواهد آمد.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر  و وضوح بهتر بر روی آنها کلیک کنید